poniedziałek, 14 listopada 2011

zmiany zmiany... na lepsze:)))


nowy Ts
Jednak kupiłam bo nie mam co czytać a do biblioteki nie pójdę bo...znów zaczęłam pracować!!!! chociaż początek bez rewelacji bo to staż (do końca roku ) opłacany przez pracodawcę za jakieś marne grosze ok 300 zł na rękę ale trudno, przynajmniej zahaczyłam się na trochę:) a jak się będę nadawać to od stycznia zostanę koordynatorem efs . To znów praca w szkoleniach, nawet budynek ten sam co ostatnio ale inna firma:) Tymczasem idę ogarniać dom, niedawno wróciłyśmy z Oliwką ze sklepu z prezentem na Jej 5 urodziny które będą jutro:)

do zobaczenia niebawem;)

14 komentarzy:

ewka&ewka pisze...

No to gratulacje!!!! Lepszy rydz niz nic jak to mówią :)

ju pisze...

nooooo!!!!! a perspektywy po stazu są?mam nadzieję,ze to normalniejsze firma,niz ostatnio,powodzenia i trzymam kciuki!!!!!!

Anonimowy pisze...

Iwona, gratuluję chociaż tego. A zapytam jaki inne - po stażu jest możliwość zatrudnienia?

Anonimowy pisze...

Nooo, ja jestem pewna, że się spiszesz. Perspektywy świetne :)Będę trzymała kciuki :)

alpuhara1 pisze...

Gratuluję kochana, bardzo się cieszę!!!:) Najważniejsze, że możesz wyjść z domu, a zawsze parę groszy wpadnie i jest nadzieja, że zatrudnią Cię na lepszych warunkach:)

aggie171 pisze...

To powodzenia!
Daj znać jak się pracuje:)

No i udanej imprezy urodzinowej!

Μαγδαλενα pisze...

oo w koncu cos ruszylo! super, gratuluje :)

kejti pisze...

ooo!! super :)) oby zatrudnili!

Beti444 pisze...

Dobry początek na koniec roku:) mam nadzieję, że nowy rok zacznie się dla ciebie jeszcze lepiej:)
Niby niewiele, jak sama piszesz, ale jaki zaraz optymizm z Twego wpisu bije:)

amolko1 pisze...

Dobre i to! A może jakieś kontakty się wyrobią i coś znajdziesz na dłużej?

lovedress pisze...

bardzo sie cisze i trzymam kciuki:)

ju pisze...

no,wiem,wiem,że w końcu kamien spadł ci z serca..oby ten staż,jak pisza dziewczyny,zaowocował czymś dużo więcej;)
buziaczki urodzinowe dla Oliwii:*

Gabi K. pisze...

Oooo super, zawsze jakieś dodatkowe doświadczenie!!

mortish pisze...

świetnie! od czegoś trzeba zacząć :D mam nadzieję, że po stażu dostaniesz umowę :D