czwartek, 17 listopada 2011

Okazja w Biedronce-kartki świąteczne

Witam
Dziś trafiłam w biedronce na prześliczne zestawy kartek świątecznych lub bilecików do prezentów. Ja już od dawna nie wysyłam kartek na święta ale jest wiele osób które podtrzymują tę tradycję. Promocja obowiązuje od 17.11 czyli od dzisiaj. Można wybierać spośród16 wzorów. Kartki do kupienia w komplecie po 12 sztuk (plus 12 ozdobnych kopert) za 8.99.

Namiastkę można zobaczyć na stronie biedronki w katalogu:

http://gazetka.biedronka.pl/g9,wiecej_marze.html strona 23

Dziewczyny dostała któraś In Style z gruponowej prenumeraty? ja wciąż czekam a dziś w pracy miałam okazję obejrzeć nowy nr bo koleżanka kupiła ale zrezygnowałam bo co zrobię ze swoim:)

dobranoc:*

7 komentarzy:

ju pisze...

w Lidlu tez sa kartki;) ja wysyłam:)

ewka&ewka pisze...

Kupiłam szkoda tylko ze w srodku sa napisy, i to takie zwykłe...

Agata bloguje... pisze...

Mnie bardziej zaintrygował ten tani pendrive. Ta firma jest świetna, a cena niska. Warto kupić. ;)

Anonimowy pisze...

Ja od jakiegoś czasu kilka kartek do najbliższych osób (tych, których mam adresy) robię kartki sama :)
Aczkolwiek te Biedronkowe niczego sobie :)

agnicha2009 pisze...

o za taką cenę! to chyba dzis skoczę może jeszcze będą :)

amolko1 pisze...

Właśnie taki mam plan:)

aggie171 pisze...

fajnie, muszę zobaczyć, ale Lidl chyba tańczy od Biedronki jest, nie?

Uwielbiam Carrolla. Jak Ci się podoba?