poniedziałek, 26 września 2011

Moon River



Czy wspominałam że od jakiegoś czasu uwielbiam słuchać Franka Sinatry? To obok Cold Play i Adele najczęściej słuchany wykonawca (na mojej mp3).

Po prostu magia i ten tekst

Miłego wieczoru:)


Księżycowa rzeko, szersza niż mila,
Pewnego dnia przekroczę cię ze stylem.
O twórco snów, łamaczko serc,
Gdziekolwiek zmierzasz, ja idę za tobą.

Dwójka włóczęgów, ślepych na świat,
A tyle jest świata do zobaczenia.
Jesteśmy przy tym samym końcu tęczy, czekamy przy wygięciu
Moja borówkowa przyjaciółka, Księżycowa Rzeka, i ja.


Moon river, wider than a mile
I'm crossing you in style some day
Oh, dream maker, you heart breaker
Wherever you're goin', I'm goin' your way
Two drifters, off to see the world
There's such a lot of world to see
We're after the same rainbow's end, waitin' 'round the bend
My huckleberry friend, Moon River, and me
(Moon river, wider than a mile)
(I'm crossin' you in style some day)
Oh, dream maker, you heart breaker
Wherever you're goin', I'm goin' your way
Two drifters, off to see the world
There's such a lot of world to see
We're after that same rainbow's end, waitin' 'round the bend
My huckleberry friend, Moon River, and me

http://www.tekstowo.pl/piosenka,louis_armstrong,moon_river.html

12 komentarzy:

anka pisze...

Śniadanie u Tiffany'ego:)))

alpuhara1 pisze...

piękne słowa...

aggie171 pisze...

Sinatra ma coś w sobie .... ;) Lubię.

A jak Ci się podobał kawałek u mnie?

- coockie - pisze...

ja uwielbiam My way i New York, New York Sinatry, dostałam rok temu zestaw 5 płyt z jego piosenkami i żadnej z tych dwóch nie ma;)
ja kiedyś na parkingu koło samochodu znalazłam kasetę magnetofonową. w domu puściłam i poleciała ta piosenka, a ja wiedziałam, że znam ją z seksu w wielkim mieście ;) potem dopiero śniadanie u Tiffaniego obejrzałam;)
Tylko na tej kasecie nie śpiewał Sinatra

Astilia pisze...

ja bardzo lubie ta piosenke w wykonaniu Audrey Hepburn :)

anka pisze...

Panie w banku mają mi pomagać w dysponowaniu MOIMI pieniędzmi,więc nie uznaję żadnego 'nie wolno'.'nie można','nie da się' itp. To ja poniekąd im daję robotę,a nie one mi,także sorry:)

ju pisze...

co tam u was,jak w przedszkolu?Oliwia zadowolona? moja znowu chora....:/

ju pisze...

oj,to dobrze,ze Oliwia zdorowa...nie wiem,co z T,dopiero skończyła brać antybiotyk...szkoda mi jej,bo po pierwsze się meczy,a po drugie-tak bardzo lubi chodzić do przedszkola..ale chyba dziś wieczorem faktycznie źle się czuła,bo sama powiedziała,ze chce jutro zostać w domu..
ja bym chciała czerwony,ale zdana jestem na to,jaki mi przyślą...moze dam ci znać,jak dostanę czarny,to zapolujesz na czerwony i się wymienimy?

alpuhara1 pisze...

Iwonka, pamiętam, że niedawno kupowałaś Radical...Mnie się strasznie zaczęły sypać włosy od miesiąca i zastanawiam się, co kupić, żeby temu zaradzić. Kiedyś też używałam Radicalu, ale może mogłabyś polecić mi coś innego, sprawdzonego?
CO u Was?

Aśa :) pisze...

Od dawna lubię słuchać muzyki z tamtych lat...

alpuhara1 pisze...

Ja biorę Capivit od miesiąca, ale w ogóle mi nie pomaga. Już się nawet zastanawiam nad obcięciem włosów, bo po co mi takie przerzedzone długie...:(
Kurujcie się dziewczyny, nie dajcie się chorobie! Pozdrawiam!

aggie171 pisze...

skoro Ci się podobał, to chodź na kolejny kawałek tego samego wykonawcy ... ;)
A jak tam u Was?