piątek, 7 stycznia 2011

!!!!!!!!!!!!!!!!!


Najpierw pierwszy raz straciłam dostęp do wszystkich blogów które mogłam obserwować dzięki zaproszeniom. Jeszcze raz proszę o nie. Jeszcze Marteniczki nie mogę odwiedzać, Kejti, Alpuhary. Próbuję zatytułować wpis. Robię wpis a tam na jakieś arabskie znaczki mi się wszystko zmienia, wtf?????

Zerwałam się dziś znacznie z pracy (bo się ze wszystkim wyrobiłam no i dyrektora dziś nie było;D) Miałam w planach odwiedzić rossmanna, kupić lakier, kolczyki, coś dla T. nic nie kupiłam;/ A szkoda bo lakier którym paznokcia pomazałam spodobał mi się po wyjściu ze sklepu więc pomyślałam że nie będę wracać po niego i to był błąd.

Po długiej przerwie poszłam do sh z myślą że czwartkowa dostawa może na dziś została przesunięta, niestety nie;/


W drodze z Rossmanna do sh odwiedziłam supermarket ze stoiskiem kosmetycznym w którym wiem że są pojedyncze egzemplarze pędzli Maestro. Kupiłam ten ze zdjęcia.

Jakiś czas temu trafiłam na youtube na filmiki dziewczyn które przedstawiają tam recenzje kosmetyków,produktów pielęgnacyjnych. Krok po kroku pokazują jak wykonują swoje makijaże. Wśród dziewczyn z Polski również znalazło się sporo ciekawych osobowości bo chyba nawet w ten sposób mogę o nich mówić. Szczególnie dwa kanały odwiedzam najczęściej. Są to nieesia25 i ciasteczko25 (Akurat te dziewczyny wyemigrowały do UK) To u nich dowiedziałam się o tych pędzlach (są to profesjonalne pędzle polskiej firmy). Jest to alternatywa dla pędzli Mac, SEPHORY ,Sigmy itp. Jesli lubicie się malowac a nie potraficie jak np ja to zachęcam do odwiedzenia dziewczyn na yt

- wykonany z naturalnego włosia czerwonej kuny, pędzel typu kulka do rozcierania cieni w załamaniu powiek

Na stronie producenta można go kupić za 17 zł plus wysyłka.A ja swój kupiłam za 16:))) A na allegro znalazłam ten sam za 35 zł;/

12 komentarzy:

eM. pisze...

pędzle maca sa mega drogie... ja mam swoje jakies no name i jeden z sephory ;)
dobrze,ze sie zerwałaś :) w końcu należy Ci się!

skarbek pisze...

Ja kupiłam Hakuro,i jestem zadowolona:) O maestro też słyszałam:)

Izulka pisze...

polecam Monię czyli Ladymakeup http://www.ladymakeup.pl/ Bardzo sympatyczna dziewczyna - chodziłam z nią do podstawówki, koleżanka mojego brata z klasy :) ma bardzo fajne filmiki o makijażu :)

Ja ostatnio byłam na 3 szkoleniach z makijażu i porządne pędzle do podstawa :) kupiłam sobie fajny do różku w Inglocie :) mam ochotę non stop malować kości polizckowe hihi :D

Izulka pisze...

Właśnie zauważyłam, że Monia w swoim sklepie ma pędzle Maestro :D

ewka&ewka pisze...

No to mi sie dpodobala strona tej Agnieszki :) obejzalam chyba 5 fimikow, opro cz ciekawych opinii pomysl na ciekawy obiad no jestem pod wrazeniem dzieki za linka :)

fionka pisze...

ja też zauważyłam, że coś się pieprzy na bs ostatnio... na szczęście nie odmawia mi dostępu do blogów, ale niektóre się nie aktualizują, a poza tym co chwila chcą żebym się od nowa logowała...

Karolcia pisze...

ja mam jakieś zwykłe pędzle bo mało ich używam :)

kejti pisze...

wysłałam zaproszenie na maila, powinno już być :)
Wydaje mi się, że pędzle tej firmy obiły mi sie o uszy, ale nie dam głowy uciąć ;)

Ema Mija pisze...

Uwielbiam ich profile ba YT :)

aggie171 pisze...

ja mam jakies pedzle no name, szkoda mi kasy na razie na porządne;)

Ania pisze...

Chyba zasięgnę nauk u tych dziewczyn na yt bo póki co, moje eksperymenty z makijażem kończą się katastrofą ;p

Atrevete pisze...

na targach kosmetycznych w łodzi te pędzle sprzedawali po 10zł :))) Kupiłam trzy. Jaki numerek wybrałas?
też oglądam tego typu filmik na yt. Moje ulubione to: niesia25, digitalgirl13‬‏ (piękna kobieta, robi świetne makijaże!), callmeblondieee‬‏ (fajna, zwariowana dziewczyna :)), joythedreamer‬‏, Maaaaaadzia‬‏, MakeUpBrock‬‏, MakijazeKasiD‬‏, makeUPsamoUK‬‏ (jej filmiki to małe arcydzieła!), nissiax83‬‏, TheBreathOfFreshAir‬‏, szusz1313‬‏, sotellmedaisy‬‏