środa, 10 listopada 2010

Zakupy i krótki weekend



Witam

Zacznę od zakupów. Buty na zimę które strasznie mi się podobają ale sa równie strasznie niewygodne, może po prostu muszę się znów przestawić na obcasy;D Druga rzecz to etui na aparat. Niestety zostaje u mnie ten wygrany. Nowy w sklepie kosztuje ok 450 zł wiec na allegro za dużo za niego nie dostane mimo że ze 4-5 razy był wystawiany. A na lustrzankę w mojej sytuacji ,,zawodowej" mnie nie stać.

W piątek idę do pracy. dużo osób będzie na urlopie, ja będąc na zleceniu nie mam urlopu ale jeśli coś mi wypadnie to mogę brać wolne, lipa. Oliwka pójdzie do przedszkola, T. do pracy i ja również. Kilka osób też tam będzie i mamy plan by w ciszy nadrobić robotę do przodu a w ten dzień ludzie raczej nie będą nam zawracać głowy mailami i telefonami. A jeśli dyrektora też nie będzie to mam zamiar sie zerwać ok. 14.00 bo mam inne plany;D W niedzielę robimy 4 urodziny Oliwki, wstępnie będzie 10 gości.


Kiedy nowy TS???


To tyle u nas, nie łapię żadnej depresji jesiennej:)
trzymajcie się

Brak komentarzy: