piątek, 25 czerwca 2010

Czasu brak





W pracy coraz więcej roboty odkąd przydzielili mnie do organizacji szkoleń na Podlasiu Przychodzę na 8.20 do 15.40 a wcześniej byłam od 8.30 do 15.00. Kompletuję swoją pierwszą grupę. Może ktoś z Was lub znajomych mieszka w woj. podlaskim i chciałby wziąć udział w bezpł. szkoleniu komputerowym? :)

Z T. się układa, Oliwka jest wspaniała:) Dziś po przedszkolu mama jednej z koleżanek z grupy zaprosiła nas do siebie, a mieszkamy 2 bloki od siebie:) Fajnie było i tak zeszło do 19.00, później kolacja, Oliwka poszła spać o 21.30 a ja obejrzałam ładny mecz Hiszpanów z Chile. Mam zaległości w czytaniu TS i IS.

Mój brat miał wczoraj obronę, do tej pory nie wiem jak mu poszło:/ sick!

Planujemy zakupowy weekend:)

Trafiłam na reklamę strony sklepu internetowego Iloko (z Lublina;DDD tyle że daleko ode mnie:/) Mają na prawdę ładne rzeczy tylko zastanawiam się czy w rzeczywistości wyglądają tak ładnie jak na zdjęciach. Dodaję kilka fotek"


Zaglądam tutaj codziennie ale jakoś nie mam siły siedzieć długo na necie więc moje komentarze ubogie albo wcale ich nie mam ale wszystkie wpisy czytam:)

Brak komentarzy: