poniedziałek, 5 listopada 2012

Książkowo





Tydzień w Warszawie rozpoczął się deszczowo. A ja z racji że jestem bez pracy cierpię na nadmiar wolnego czasu:( Wybrałam się do jednej z bibliotek po książkę która na mnie czekałam:) Zafon ,,Więzień nieba". Dwie pozostałe książki z tej serii przeczytałam i na te polowałam:) Przy okazji na półce wypatrzyłam drugą część trylogii Millenium. Miałam sobie odpuścić bo pierwsza część mnie zniechęciła do sięgania po kolejne a właściwie główny bohater działał mi na nerwy:) Zobaczymy, może zmienię zdanie. I tak mam ponad 1100 stron do czytania a jesień sprzyja czytaniu:)

a tak poza tym moja Mama razem z koleżanką z którą obecnie pracuje we Włoszech opanowują obsługę komputera i mamy za sobą pierwszą rozmowę przez skypa:))) 

Miłego tygodnia! u mnie upłynie na poszukiwaniu pracy, przeglądaniu ofert itd, oby coś sie znalazło

7 komentarzy:

amolko1 pisze...

Trzymam kciuki za pracę!

kiwi pisze...

pogoda fatalna:/ fajne to"pod sloncem toskani?

Marta pisze...

hmm to tak jak u mnie z tą pracą

ju pisze...

powodzenia z praca!
u mnie jest odwtornie-poszłam do pracy i nie mam czasu nawet gazet czytać!
mi się millenium baaardzo podob ało,ciekawa jestem tej ksiażki Zafona,tez czytałam dwie poprzednie-pierwsza fajna,druga słabsza...

Unknown pisze...

Zafon na mnie czeka. A Larson... świetny. Nie rozumiem, jak ktoś mówi, że nie rozumie dlaczego tak ludzie się nim zachwycają. Ale są rożne gusta wiadomo. Ja bynajmniej uwielbiam, dałabym mu celującą :)

mortish pisze...

Ja kupowałam w ich nail barze w Łodzi na Nawrot, ale można kupić je także na stronie internetowej (ale aktualnie chyba się przenoszą na inną, bo chciałam sprawdzić nazwę jednego lakieru i jeszcze go tam nie było) http://colorowo.pl/ i podobno też w niektórych mniejszych drogeriach są dostępne.

mortish pisze...

Chciałabym Millennium przeczytać, ale kiedy to będzie :P

Trzymam kciuki za super oferty pracy!