poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Recenzja szamponu firmy Joanna


Witajcie

To chyba pierwsza moja recenzja kosmetyku na bs:) Chciałam wymienić plusy i minusy szamponu do włosów firmy Joanna Z Apteczki Babuni, Szampon wzmacniający do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania. Jakieś 2-3 miesiące temu pisałam że mam problem z nadmiernym wypadaniem włosów. Ten szampon mi pomógł.

plusy:

-wzmocnione włosy
-pozbyłam się problemu przetłuszczających się włosów,wcześniej przydałoby się je myć codziennie a teraz nawet co 3 dzień i jest ok:)
-dobrze się pieni
-wydajny
-niska cena ok 4-5 zł

minusy:
-brzydki ziołowy zapach
-lekko wysusza włosy, ale słyszałam, że szampony wzmacniające włosy mogą przy okazji tak działać (nie używam odżywki bo pod tym względem jestem niesystematyczna;/ więc raz na jakiś czas przydałoby się je czymś odżywić



I na koniec Coldplay z mojej ukochanej płyty X&Y




Oh brother I can't, I can't get through
I've been trying hard to reach you 'cause I don't know what to do
Oh brother I can't believe it's true
I'm so scared about the future and I wanna talk to you
Oh I wanna talk to you

You can take a picture of something you see
In the future where will I be?
You can climb a ladder up to the sun
Or a write a song nobody has sung or do
Something that's never been done

Are you lost or incomplete?
Do you feel like a puzzle, you can't find your missing piece?
Tell me how do you feel?
Well I feel like they're talking in a language I don't speak
And they're talking it to me

So you take a picture of something you see
In the future where will I be?
You can climb a ladder up to the sun
Or a write a song nobody has sung or do
Something that's never been done, do
Something that's never been done

So you don't know where you're going and you wanna talk
And you feel like you're going where you've been before
You tell anyone who'll listen but you feel ignored
Nothing's really making any sense at all, let's talk
Let's talk, let's talk, let's talk



Och, Bracie nie mogę, nie mogę przez to przejść
Tak mocno próbowałem się skontaktować się z Tobą, bo Nie wiem co robić
Och, bracie
Nie mogę uwierzyć, że to prawda
Tak boje się o przyszłość i chce z Toba porozmawiać
Och, chce z Tobą porozmawiać

Możesz sfotografować coś, co widzisz
A w przyszłości, gdzie będę ja?
Możesz wspinać się po drabinie , wysoko do słońca
Albo pisać piosenki, których nikt nie śpiewał
Albo robić coś, co nigdy nie było zrobione

Zgubiłeś się,czy jesteś niekompletny?
Czy czujesz się jak puzzel, nie możesz znaleźć swojej brakującej części?
Powiedz mi, jak się czujesz?
Wiec, ja czuje się jak gdyby wszyscy mówili w języku,którego nie znam
Jakby mówili to do mnie


Robisz wiec zdjęcie...

A wiec, nie wiesz dokąd idziesz i chcesz porozmawiać?
Czujesz się jakbyś zmierzał tam, gdzie byleś wcześniej
Zwracasz się do kogokolwiek, kto chce posłuchać, ale czujesz się ignorowany,
W niczym już nie widać żadnego sensu

Porozmawiajmy, porozmawiajmy, porozmawiajmy...

źródło:
http://www.tekstowo.pl/piosenka,coldplay,talk.html

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja dziś kupiłam szampon Welli- chyba jakaś nowość. No zobaczymy :)

alpuhara1 pisze...

kiedyś przez jakiś czas używałam tylko ziołowych szamponów i też dobrze to zrobiło moim włosom. jedynym minusem wydawało mi się to, że ciężko się rozczesuje włosy po umyciu takim ziołowym specyfikiem.

kejti pisze...

wszystko wyglądało fajnie do momentu, w którym przeczytałam, że wysusza. Szkoda, bo ja nie mogę za bardzo wysuszyć moich już dość suchych włosów. Miałam na niego chęć..

Kaś pisze...

miałam ten szampon i byłam zadowolona.
z tej serii polecam balsam do włosów suchych bez spłukiwania- po wysuszeniu takim szamponem nawilżenie jest konieczne :)

Atrevete pisze...

szamponu raczej nie kupię, bo już znalazłam idealny - Johnson's baby :))) nawilża, nie plącze, pięknie pachnie, nie wysusza, odżywia
Potem nakładam odżywkę jajeczną z Joanny (najlepsza odżywka na świecie!!!), po myciu balsam z proteinami (też Joanna) i jest super. Cały zestaw kosztuje jakieś 17zł :)

Karolcia pisze...

Nigdy go nie miałam, ale te ziołowe zapachy nigdy mi się nie podobały.

ju pisze...

mam takie samo zadnie na temat tej ksiażki,a przecież takim hitem była...a to po prostu gniot dla mnie...podobnie jak twórczosć Coelho...przeczytałam kilka ksiazek i są identyczne...czytałaś?