poniedziałek, 27 września 2010

Poniedziałek


Wciąż sprzedaję aparat, trochę schodzę z ceny. Link do aukcji
http://allegro.pl/nikon-coolpix-s3000-nowy-i1250296450.html

Diabła u Prady obejrzałam, razem z mężem , który ten film kiedyś sam obejrzał ale tytułu nie znał więc nie wiedział nawet że to ten;D Znów spodziewałam się czegoś innego. Film całkiem fajny ale jakoś ta aktorka mnie drażni. Meryl Streep świetna.

Jest chorobowo. Tzn. T. ma zapalenie oskrzeli, od soboty bierze antybiotyk . U mnie w pracy po staremu więc ok.



Oliwka trochę podleczona, z uwielbieniem chodzi do przedszkola a kiedy nadchodzi weekend jest wielki żal że nie może tam pójść.


Mamy jesień. Jakoś mnie to nie przeraża, nie mam ulubionej pory roku, każdą przyjmuję z jakąś przyjemnością, akurat na to nie mam wpływu. Jeszcze muszę się w wielki parasol zaopatrzyć bo deszcze w końcu nadejdą. Jakieś książki wypożyczyłam, pierwszy w życiu nr Pani, jeszcze kwietniowy numer. Twój Styl nie przeczytany. Zamieniałam tv na książki i gazety. Tyle co w nd kiedy T. jest w domu obejrze Szpilki na giewoncie i Usta Usta.

Urocza torebka z Mohito za 79 zł ale tego sklepu w LBN nie ma:/

Brak komentarzy: