środa, 15 września 2010

Podwójnie chorobowo

Czasu nie mam za bardzo dzisiaj wiec zamiast odpowiadać na Wasze komentarze na blogach odpowiem tutaj, wybaczcie.
Trochę powstrzymałam rozwój przeziębienia ale za to Oliwka ma to samo, kaszel, gorączka i katar. Co do mojego mycia głowy i związanych z tym przeziębień to juz chyba tak mam przez zatoki, moja Mama podobnie reaguje.

Wczoraj padłam po 21.00 więc Kubę przegapiłam ale właśnie z youtuba ściagam:)

Kupon z TS do Top Secret obowiązuje do 31.10.2010

Sprawdzam do kiedy można wysyłać odpowiedzi w krzyżówce TS i nastepnego dnia zawsze znajde nowy TS w kiosku:)
Co do kalendarza z TS juz 3 rok z rzędu bądź 4 wygląda bardzo podobnie a dla mnie trochę za mało miejsca w nim:/

Trzymajcie się dziewczyny i ciepło ubierajcie, choroba do szcześcia nie potrzebna a u mnie w pracy połowa ludzi chodzi z katarem;D

Madzia nominowała mnie więc podaję moją muzyczna 10 oczywiście nie da się ich zmieścić w 10:)

1. Myslovitz ,,Chłopcy"
2. Myslovitz ,, Dla Ciebie"
2. Coldplay ,,The Scientist"
3. Metallica ,,Whisky in the Jar"
4. David Getta ,,SEXY CHICK"
5. Turboweekend ,,Trouble is"
6. Adele ,,Hometown glory"
7. Gorrillaz ,,Dare"
8. Happysad 2 pierwsze płyty:)
9. Beyonce mnostwo za jej niesamowity głos
10. florence and the machine ,,Rabbit heart"

Nominuje Fionke, paolinke23, eseska, Gabi i aggie

Brak komentarzy: