piątek, 13 grudnia 2013

Hebe

Dzisiaj w okolicy otworzyli nową drogerię Hebe. Kończy mi się kilka produktów do pielęgnacji twarzy a w Hebe znalazłam kilka produktów w ciekawych cenach. Żel z Biodermy ma 100 ml. Tonik z Tołpy to podobno ten sam produkt który można kupić w biedronce, tyle że za połowę ceny. Tołpa kosztowała 10 zł. I krem z Ziaji za 7,99.  Przy okazji dostałam kilka próbek, w tym próbka zapachu o Beyonce. To już trzeci zapach nią sygnowany, który mi się kompletnie nie podoba;/




2 komentarze:

skarbek pisze...

ten płyn micelarny można było dostać na stronie Tołpy za darmo w DDD w zeszły piątek, ja go tak nabyłam , kupiłam peeling enzymatyczny , pięc próbek po groszu , micel za darmo i zapłaciłam za wszystko 7 zł , całkiem niezły jest ten płyn, własnie sobie zuzywam:-) Nie wiem ile kosztuje ale pewnie wcale nie mało.
Iwonka uściski :*

aggie171 pisze...

Nie opłaca nam się zostać te 3 dni dłużej :(