piątek, 12 października 2012

co z pracą? proszę o radę

Jestem załamana ostatnio brakiem odzewu na wysyłane przeze mnie cv. Od półtora miesiaca byłam raptem na jednej rozmowie, nikt nie oddzwania jest gorzej niż źle. Od  września pracuję tu gdzie pracuję, w cv wpisałam tylko nazwę firmy (która swoją drogą nic nikomu nie powie bo nawet polskiej strony nie ma) i żadnych obowiazkó mimo że w poprzednich okresach zatrudnienia dość obszernie opisałam obowiązki. Nie wpisałam żadnych obowiązków bo takie obowiązki wstyd wpisywać, jestem zwykłym telemarketerem i tyle.  Wcześniejsze zatrudnienia wyglądały tak że najpierw był staż w kadrach, później praca w dziale szkoleń tej firmy, następnie inna firma szkoleniowa i na końcu to. Zastanawiam się czy nie lepiej wywalić obecną pracę, wszak i tak to zlecenie a chwalić się nie ma czym;/ kiedy się tu przeprowadziliśmy w ciągu tygodnia miałam 4 rozmowy, teraz raptem ani jednej przez taki okres czasu. Jak myślicie to dobry pomysł? Fakt przerwa 2.5 miesięczna w zatrudnieniu średnio by wyglądała ale w sumie teraz aż tak to nie dziwi bo kryzys na rynku pracy.   Czy to możliwe że aktualna praca w dziale marketingu  powoduje że nikt nie dzwoni. Z reszta jeszcze jedna sprawa, jak ktoś zajrzy w moje wykształcenie to widzi że nie ma tu żadnej spójności co do wykształcenia, doświadczenia zawodowego. To jest dla mnie najgorsze bo ja czuję że nie za wiele potrafię, taka prawda i nie wiem czym chciałabym się w przyszłości zajmować.

8 komentarzy:

Klimatyczna pisze...

Próbowałaś może złożyć CV w którymś z mniejszych banków? Mam na myśli banki, ktorych reklamy wrzucane nam są do skrzynek :) np. LUKAS, SATANDER, ALIOR itp. Na ich stronach internetowych są ogłoszenia w zakładce kariera. Banki chętnie przyjmują osoby bez doświadczenia, które mogą wyszkolić i mieć tylko dla siebie :) Spróbuj tam. Kto wie :) Pozdrawiam serdecznie.
Monika.

anaw pisze...

Ja bym mogła pisać elaborat o szukaniu pracy, wysyłaniu CV itp. Ale to i tak nic nie wniesie. Życzę tylko cierpliwości i szybkiego znalezienia pracy. A uwierz mi, że 2,5 miesięczna przerwa to nic, ludzie miesiącami, latami szukają pracy. A próbowałaś wysyłać CV przez http://www.cv-raport.pl/ widać czy w ogóle CV jest czytane i ile razy.

Madeleine pisze...

Ive moje wykształcenie jezt zupenie inne od doswiadczenia...nie bylo to jakies wieksze utrudnienie ale musisz uzbroic się w cierpliwosc :***

mysza pisze...

ja już mam przerwe od pracy od stycznia..i też mało spójne CV..takie czasy,idzie się do pracy tam gdzie się uda zaczepić..

AnielicaS pisze...

Sama nie wiem co bym chciała robić.
Siedzę w swojej robocie z tego względu, że jest biurowa, 8 h dziennie i mam umowę na stałe, co powoduje, że w najbliższym czasie będę starać się o dziecko :D
Sama musisz zdecydować, czy warto zostać w obecnej pracy, czy rzucić ja w piz...u. Przerwą 2,5 miesięczną w zatrudnieniu się nie martw, bo czasami są one dłuższe. A polecam wysyłać cv do firm, które nie organizują obecnie rekrutacji, a chciałabyś w niej pracować. Czasami w pierwszej kolejności po znajomych szukają i nie robią oficjalnie rekrutacji.
Musisz uwierzyć, że znajdziesz to co polubisz i nie należy się załamywać!

Madeleine pisze...

tak po politolgii...:) a pracowałam kilka lat w roznych bankach a potem w ogole się zaparłam na prace biurową i się udało, jak się czegos bardzo chce to się uda!!!!

kejti pisze...

wiem, ze w Polbanku szukali osób niedoświadczonych. Tam chcą sami wyszkolić a nie żeby ludzie przychodzili z nawykami z innych banków. Poszukaj

Gabi K. pisze...

Zrób to co wszyscy, skłam w cv;)