wtorek, 22 marca 2011

Sun-glasses

9 komentarzy:

Μαγδαλενα pisze...

ja musze sobie też nowe okulary kupic, bo jedna się rozpadaja powoli, a drugie popsułam :/ no i stroj kapielowy mi potrzebny, ale kasy juz brak ://

Μαγδαλενα pisze...

racja, potem mogłyby być problemy, a po co ;))

Μαγδαλενα pisze...

bardzo on mi się podoba, ale to nie krój dla mnie. już w tamtym roku kupiłam sobie strój z H&M z resztą bez ramiączek, a że mam raczej większy biust to wiadomo... tu jest tylko to na środku , wiec też nie za bardzo. najwyżej już tam sobie coś fajnego kupie :) teraz musze kupic prezent dla M. i jakas bizlizne dla siebie. tylko na to mam odłożoną kase ;/

- coockie - pisze...

ja rok temu w cubusie kupiłam podobne, zależalo mi na złotych oprawkach i chyba coś ok 29zł zapłaciłam.

Μαγδαλενα pisze...

nieeee, nadgodzin to ja nie chce. bo normalnie pracuje po 11-12 h :PP
wyplate mam cala dla siebie i mam mame prosic o wspomoc? oj tez niee, nie bede przesadzac hehehe

motyl539 pisze...

:)poluje na identyczne,ale jak narazie stare dobrze sie sprawuja :)

magdalena pisze...

a u mnie bieda w portfelu a tez zamierzałam co nieco wykorzystać :(

paolinka23 pisze...

Dawida smarowałam tylko pudrem płynnym i było ok,wczoraj wysmarowałam mała fioletem i żałuje wszystko fioletowe!!,teraz troche jej zmyłam i tylko ten puder płynny bede używała.

aggie171 pisze...

mnie strasznie ciężko jest dobra okulary do mojej szczupłej buzi.