poniedziałek, 6 grudnia 2010

Mikołaje




A mnie Mikołaj wczoraj rano odwiedził. Pierwszy raz nie wiedziałam co dostanę a prezent sama planowałam sobie kupić:) Oliwka dostała sanki i słodycze o T. również nie zapomniał.

Mikołaj z PGNiG dostarczył nam dzisiaj prezent w postaci niskich rachunków za gaz:) Szkoda że z PGE nie działa tak samo.

Właściciele stancji po roku nieobecności zjawili się przedłużyć meldunek

Wybraliśmy się do Black Red White wczoraj. Jak ja lubię takie sklepy odwiedzać. Być może coś wybierzemy ale to pierwszy salon meblowy jaki do tej pory odwiedziliśmy.

W pracy nasz projekt przedłużyli do końca maja więc niby jest zajęcie ale generalnie moja sytuacja tam jest kiepska więc rozsyłam CV. Przychodzą nowi pracownicy do tego projektu, ciekawe czy tez zleceniobiorcy jak ja.

To tyle u Nas

Brak komentarzy: